Четвер, 22.10.2020, 06:16
Вітаю Вас Гість | RSS

ДПТНЗ "Синівський професійний аграрний ліцей"

Вітаємо Вас на сайті Державного професійно-технічного навчального закладу "Синівський професійний аграрний ліцей"! Заяву на вступ до ліцею тепер можна подати в електронному вигляді. Форма заяви - у розділі "Абітурієнту"
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисні посилання
Сайт Президента України
Сайт Верховної Ради України Офіційний веб-сайт Міністерства освіти і науки Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Портал Педагогічна преса ІПТО НАПН ДП Інфоресурс НМЦ ПТО в сумській області
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Flag Counter

Поради педагогам

Пам’ятка викладачам для роботи з обдарованими дітьми

- Постійно працюйте над вихованням почуттів учнів, особливо вразливих і чуттєвих до всього, що стосується їхнього «я»

- Допомагайте обдарованим учням виробити адекватну я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію.

- Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже учень набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.

- Дотримуйтеся порядку й дисципліни, обдарованого учня, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.

- Скеровуйте енергію і творчість обдарованих учнів у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь.

- У роботі з обдарованими учнями використовуйте дослідницький метод, це активізує їхню роботу.

- Розвивайте здібності учнів, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.

- Привчайте обдарованих учнів працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов.

- Заохочуйте учнів, це стимулює їх.

- Тісно співпрацюйте з батьками обдарованих учнів, щоб розвинути здібності кожної дитини.

 

Методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:

• повага до прагнення учнів працювати самостійно;

• надання учню свободи вибору щодо галузі застосування своїх здібностей;

• індивідуальне застосування навчальної програми;

• заохочення учнів до роботи над власними проектами;

• жодного тиску на учнів, створення атмосфери розкріпаченості;

• схвалення результатів діяльності у певній галузі для стимулювання бажання випробувати себе в цій чи інших галузях;

• підкреслення ролі індивідуальних відмінностей;

• надання допомоги і підтримки дітям, які мають власний погляд і внаслідок цього відчувають тиск з боку інших.


 

Пам’ятка педагогам у роботі з підлітками

1. Піклуйтеся про «важких» учнів не менше, ніж про інших

            Ваші учні потребують не стільки вашої лю­бові, скільки турботи й допомоги. Важливо по­казати учням, що вам не байдуже те, що з ними трапляється, що ви дійсно хочете, щоб діти відчули себе гідними та почали поважати себе. Турбота — це дія, яку, на відміну від почуттів, можна контролювати, навіть якщо ми пережи­ваємо в цей час зовсім інші почуття. Відгукуй­тесь на прохання про допомогу, пояснюйте не­зрозуміле, пропонуйте варіанти виходу зі скрут­ної ситуації.

2. Змініть своє сприйняття недисциплінованих  учнів

            Знайдіть у «важких» учнях щось позитивне, гарне. Один із способів полегшити цю задачу — почати сприймати слабості як сильні сторони. Наприклад, учні, що вимагають до себе особли­вої уваги, жадають спілкування, у тому числі з педагогом. Вони дуже хочуть вам сподобатися, але не вміють цього робити нормальним спосо­бом. Швидше за все, вдома вони теж не одержу­ють достатньої кількості любові та тепла.

            Багато властолюбних учнів — цікаві особис­тості, що мають лідерські здібності, честолюбство, схильність до самоствердження, незалежне мислення. Такі учні рідко стають безвладним знаряддям у руках інших людей. Вони хочуть самі думати, приймати рішення та контролювати своє власне життя, що вже є відмінною передумовою для формування в майбутньому здорової, активної особистості.

            Мстиві учні вибрали активний спосіб захисту себе від образ.ь Це агресія, спрямована на інших, а не на себе. У діях таких дітей присутня здатність до виживання. Заради збере­ження свого психічного здоров'я вони прагнуть хоч щось робити, а це краще, ніж без­надійність і апатія.

            Учні, спрямовані на запобігання невдач, дуже |  хочуть поважати себе, досягти високих результатів, у якійсь справі бути неперевершеними. І   Самооцінка цих учнів іноді катастрофічно і   низька, що потребує підтримки друзів і педа­гогів. Таким дітям дуже потрібна ваша допомога.

            3. Дійте впевнено

            З «важкими» учнями особливо важливий упевнений стиль спілкування. Навіть коли ви не відчуваєте впевненості в собі, хоча б робіть вигляд, що тримаєте під контролем конфліктну ситуацію. Роблячи це постійно, ви можете  в якийсь момент дійсно відчути впевненість. Вашу непевність може видавати агресивність, спрямованість на самоствердження, що вияв­ляється в спробах використовувати особисту вла­ду, а не правила. Це одразу розпізнається учня­ми та провокує відповідну агресію.

            Завдання педагога — домогтися дотримання підлітками моделі правильної поведінки, навчити їх самих вимагати дотримання «правил гри». Він повинен підкріплювати активність, що відповідає правилам, хвалити за їхнє виконан­ня, особливо спочатку, і, нарешті, використо­вувати санкції.

 

Можливі реакції педагога на погану поведінку:

            1. Подивіться на учня і підійдіть ближче до нього, переконайтеся, що він прореагував на це.

            2. Нагадайте про правильну процедуру.

            3.  Спокійним тоном проговоріть правило, якого треба дотримуватися в цей момент, по­просіть виконувати його.

            4. Переконливо попросіть змінити поведін­ку, нагадайте про покарання.

            5. Якщо немає реакції учня, використовуйте санкції.


Булінг: Що це таке, і як з ним боротися.

   Булінг – це цькування однієї дитини іншою, агресивне переслідування, яке часто поширене в навчальних закладах.

 Основні ознаки булінга це:

 •       Нерівність сил агресора і жертви;

•        Повторюваність насильства;

•        Гостра емоційна реакція жертви.

Жертви та булери

      Жертвою цькування може стати абсолютно будь-яка дитина, не дивлячись на те, якою б сильною або здібною вона не була б. Однак найчастіше жертвами стають ті, хто найбільше виділяється (дивно одягнений, дивно поводиться, неохайний). Також потенційними жертвами можуть стати ті, хто швидко втрачає самоконтроль, легко піддається емоціям.

  Булерами ж найчастіше стають ті, хто ростуть без заборон та авторитету батьків, але в той же час їм не вистачає уваги і поваги дорослих. У більшості таких дітей – яскраво виражені нарцисові риси характеру. Їм весь час доводиться самостверджуватися за рахунок інших людей, доводити власну перевагу.

Що робити?

       Дітям не варто намагатися вирішити ситуацію самотужки, адже з булером не завжди можна порозумітися. Краще звернутися до батьків, вчителів, або старших, яким дитина довіряє.

У разі, якщо над вашою дитиною знущаються, ви, як батьки, повинні уважно вислуховувати скарги дитини і ставитися до цього серйозно, а не просто відмахуватися словами Дай здачі. Завдяки підтримці батьків, дітям легше переживати проблеми в школі. Також варто звернутися до шкільних вчителів та звернути їхню увагу на цю проблему. У найкритичнішій ситуації варто залучити поліцейських і навіть подумати про зміну місця навчання.

    Вчителям же потрібно не показувати свою фізичну перевагу, а поговорити з ним. Крім того, за витівками булера не можна спостерігати, адже йому потрібні глядачі для того, щоб максимально проявити демонстративну поведінку. При витівках на уроці можна спробувати відволіктися від заняття і зосередити увагу на булері, спробувати залучити його до навчального процесу.

Однак варто пам’ятати, що не можна закривати очі навіть на найменший прояв цькування, адже розібратися з ситуацією можна лише спільними зусиллями і тільки, якщо вчасно звернути на неї увагу.

 

Важливо!
Як протидіяти домашньому насильству
#СтопНасильство

Національна "гаряча лінія" з питань протидії торгвлі людьми та консультування з питань міграції. Безкоштовні телефони:
0 800 505 501
(зі стаціонарного)
527 (з мобільного)


"Гарячі лінії" Громадської організації "Ла Страда-Україна":
-дитяча:
0 800 500 225 (зі стаціонарного), 116 111 (з мобільного)
-з птань попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації:
0 800 500 335 (зі стаціонарного). 116 123 (з мобільного)


Пошук


Наше опитування
Найкраща професія:
Всього відповідей: 236

Хто ви?
Всього відповідей: 213




«Методичний портал»


Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz